Backoffice en klachtenafhandeling

Klachten zijn kansen om onze dienstverlening te verbeteren.

We nemen ook graag de backoffice en klachtenafhandeling uit handen.

Door zowel de uitvoer als de backoffice op één plaats te organiseren, houden we de lijntjes kort en blijft het proces inzichtelijk. Dan kunt u zich focussen op uw dagelijkse business, met de zekerheid dat de administratieve zaken en de behandeling van klachten in goede handen is. 

Ook samenwerken met Transvision?

Van organisatie tot de administratieve afhandeling, wij nemen alles graag uit handen.
Contact opnemen

Alle voordelen op een rij

  • Klachtenafhandeling binnen drie werkdagen
  • Geen administratieve rompslomp door de koppeling van ons administratiesysteem en dat van uw bedrijf.
  • U kunt zich focussen op uw business
  • Monitoring ketenreis

    Om iedereen zo snel mogelijk naar de bestemming te helpen, monitort ons Mobility Center continu de ketenreis. Als er onderweg storingen zijn, zorgen we meteen voor een alternatief reisplan.
  • Lichte control freaks

    We meten, sturen en verbeteren alles. Ons ICT-systeem is het zenuwstelsel van het bedrijf.
  • Delen van kennis

    We ontwikkelen niet alleen in techniek. Met onze bedrijfsschool en e-learning, investeren we in de kennis van onszelf en de chauffeurs.

Ook samenwerken met Transvision?

Dat bespaart een hoop tijd, geregel en geld.

Contact opnemen

Andere zorg diensten

Bekijk alle diensten
  • Begeleiding reizigers met mobiliteitsbeperking

  • Indicatiestellingen

  • Doelgroepenvervoer

We gebruiken cookies om u de best mogelijke ervaring te bieden. Daarnaast meten we zelf graag hoe onze site werkt en waar we kunnen optimaliseren. Lees meer >