AOV Amsterdam door Transvision krijgt gemiddeld een 8 van haar passagiers

Dat de Coronapandemie geen (negatieve) invloed heeft gehad op de wijze waarop de gebruikers van het AOV de dienstverlening ervaren is duidelijk, gemiddeld krijgt het door Transvision uitgevoerde AOV een 8,2.

In Amsterdam voeren wij het Aanvullend Openbaar Vervoer (AOV) perceel B uit. Dit perceel omvat het vervoer voor een doelgroep die intensief tot zeer intensief begeleid wordt door de chauffeur. Het zogeheten Deur tot Deur plus en het Kamer tot Kamer vervoer, dit vervoer wordt aangevuld met de tilservice. Dagelijks helpen wij deze doelgroep te participeren in de samenleving door hen te vervoeren naar afspraken, de sportvereniging of de supermarkt.

Dat de coronapandemie geen (negatieve) invloed heeft gehad op de wijze waarop de gebruikers van het AOV de dienstverlening ervaren is duidelijk. Tweemaal per jaar voert een onafhankelijk onderzoeksbureau namens de gemeente Amsterdam een Klanttevredenheidsonderzoek uit. De respondenten uit beide doelgroepen beoordeelden het AOV in zijn algemeen met een 8,2, een resultaat om trots op te zijn!

Wij maken graag van de gelegenheid gebruik om onze chauffeurs, centralisten, telefonistes en andere partners te bedanken voor hun inzet. Zonder hen hadden we dit prachtige resultaat niet kunnen behalen.

We gebruiken cookies om u de best mogelijke ervaring te bieden. Daarnaast meten we zelf graag hoe onze site werkt en waar we kunnen optimaliseren. Lees meer >